مجله علمی-ترویجی سرای سلامت

ترک کردن خانه در بیماران قلبی برای ادامه درمان

مجمع بیماران ESC سوالات زیادی راجع به کرونا ویروس ( کووید ۱۹ ) دریافت کرده است. این مطلب توصیه‌های مفید بین المللی مقامات و جوامع پزشکی را جمع آوری کرده است.

ترک کردن خانه در بیماران قلبی برای ادامه درمان

 آیا باید جلسات تعیین شده  برای درمان بیماری خود را پیش ببرم یا باید از مراجعه به مراکز پزشکی یا بیمارستانها خودداری کنم؟

اگر بیمارستان شما هنوز هم قرارهای تعیین شده سرپایی را انجام می دهد ، خوب است با آنها تماس بگیرید و بپرسید که آیا هنوز هم باید شرکت کنید. بسیاری از مکان ها روال معمول را لغو می کنند و قرار ملاقات یا انجام آنها از طریق تلفن یا از طریق گپ آنلاین از طریق ویدئو را برقرار کرده باشند. در هر کجا ممکن است شرایط خاصی وجود داشته باشد که باز هم احتیاج به مراجعه حضوری وجود داشته باشد. نباید بدون مشورت با مشاور ، پزشک خود ویزیت خود را از دست بدهید.

آیا هنوز هم می توانم مسافرت کنم یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنم؟

لطفاً به راهنمایی هایی که توسط مقامات ملی و محلی شما منتشر شده است توجه کنید.  در بسیاری از شهرها سفرهای غیر ضروری ممنوع بوده و از شهروندان خواسته شده است در خانه بمانند. در بسیاری از مناطق توصیه شده است در صورت امکان از استفاده از وسایل نقلیه عمومی خودداری کنید یا فاصله حداقل ۲ متري از سایر مسافران فاصله داشته باشيد.

 

استاد ناظر: دکتر واشقانی فراهانی

مجله علمی-ترویجی سرای سلامت©۲۰۱۷

محمدمهدی ظهوری

اضافه کردن نظر

ما را دنبال کنید

شما می توانید به راحتی با ما در تماس باشید ، ما نیز از پیدا کردن دوستان جدید بسیار خوشحال میشویم.